keskiviikko 23. toukokuuta 2012

AUTOONMURTOJA, KAUHUNHETKIÄ JA TISSIT.

Terveisiä jälleen aurinkoisesta Townsvillesta! En enää asu pomoni kellarissa, vaan nykyinen glamourasuntoni sijaitsee aivan Townsvillen ydinkeskustassa, turvallisessa ympäristössä jossa saudiarabialainen kämppikseni huoletta jättää ulko-ovemme usein auki lähtiessään kyllille hiihtelemään.

Tämä tapa ei ole hänestä poistunut, vaikka viikonvaihteessa hänen pyöränsä pöllittiin ja autoonsa murtauduttiin, vaikka niitä (kuten minunkin autoani) säilytetään 10. kerroksessa valvontakameroilla varustetussa parkkihallissa, jonne pääsee ainoastaan kulkulupakortilla portista tai hissistä.

Toisaalta viime viikolla joku riemuidiootti oli ajanut neljän aikaan aamuyöllä 8. kerroksessa tiiliseinään. Hississä kuulin kyylänaapureilta salaliittoteorioista tiiliseinän takana olevien varastojen suhteen. Ehkä ajo olikin tahallinen ja tiilejä oli siirrelty jo aikaisemmin! (Sopii sitten ihmetellä miten). Toisaalta minunkin huoneesani on seinässä nyrkin kokoinen reikä. Öhöm. Heppoisia nämä australialaiset seinät.

Joka tapauksessa minun uudessa kodissani on tietenkin myös oma parveke, josta avartuu mahtavat näkymät vuorille ja keskustan yli. Katolla minulla on uima-allas, kuntosali, tenniskenttä ja grillialue, jossa on kaasugrilli ja suuri pöytä sekä paljon tuoleja. Teen kotiesittelyvideon hiukan myöhemmin. Lisäksi asunnossani hääräilee pari miestä, joista ainakin toinen unohtaa usein laittaa paidan päälle ja tekee hyvää ruokaa.

Työskentelen noin kilometrin päässä merenrannalla glamourisessa seafood-ravintolassa. Meillä on siellä töissä paljon ulkomaalaisia, joten minun pitää puhua englantia koska ne eivät muuten ymmärrä. Minulla on eräs hyvin komea ulkomaalainen työkaveri, jonka kanssa minulla on taas yhteinen iltavuoro lauantaina!! En usko, että hän vetää vertoja ex-avomiehelleni, jota tulen kyllä rakastamaan aina ja varmasti vielä vanhainkodissakin muistelen minulle tärkeitä ja rakkaita ihmisiä, joistain ei vain koskaan pääse yli, mutta hän on sentään ulkomaalainen, eikä yhtään ruotsalainen snobi. Täytän marraskuussa kuitenkin jo 22 vuotta ja tuota... Ehkä minulla on siis vielä aikaa toipua tästä ja varmaan vielä monista muistakin asioista elämässä!

Jos haluaisin parisuhteen niin voisin tehdä siitä reality-ohjelman, mutta keskityn mielummin nyt vain lataamaan naapurin netillä lisää Gossip Girliä ja L-koodia ja katsomaan niitä sitten.

Minulla on uusi glamourinen mekko, jonka ystäväni osti minulle yhdestä kansainvälisesti tunnetusta kaupasta hintaan $3,75. Se on tosi ihana, en malta odottaa juhlia jossa voisin käyttää sitä!!

Niin kuin eräs kuuluisa ystävämme tietää, Mozzarella-pakastepitsoja syömällä laihtuu!! Terveisiä entiseen elämääni Toppilaan ja vaimoille! Kaipaan teissä niin monia asioita täältä glamourin keskeltä.

xoxo Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti